خرید اکسسوری کابینت برای انواع آشپزخانه‌ها

یکی از جزئیات مهم کابینت‌های آشپزخانه اکسسوری است و تهیه آن برای همه‌ی افرادی که آشپزی می‌کنند و در آشپزخانه وقت زیادی را می‌گذرانند پرکاربرد است. اکسسوری‌ها تجهیزات خاصی هستند که کار شما را راحت می‌کنند و سیستم آشپزخانه را بهبود می‌بخشند. تصمیم گرفتیم در یک مقاله به موضوع مهم «اکسسوری‌ها» بپردازیم تا به شما کمک کنیم برای خرید اکسسوری کابینت راحت‌تر تصمیم بگیرید.

 

اکسسوری کابینت چیست؟

مهم‌ترین چیزی که باید بدانید این است که اکسسوری چیست، به چه لوازمی اکسسوری کابینت گفته می‌شود، و چه کاربردهایی می‌تواند داشته باشد.

معنای لغوی اکسسوری(accessory) چیزی‌ست که می‌تواند به چیز دیگری اضافه شود تا آن را مفیدتر، همه کاره‌تر یا جذاب‌تر کند. اکسسوری یک جور لوازم جانبی اختیاری است. چندیدن نوع اکسسوری کابینت آشپزخانه وجود دارد که هر کدام برای جای خاصی در نظر گرفته می‌شوند و کاربرد خودشان را دارند.

  • اکسسوری کشوها
  • اکسسوری‌های آویز
  • سبد نظم دهنده
  • سبد سوپرمارکت
  • اکسسوری‌های درب کابینت

 

خرید اکسسوری کابینت آشپزخانه
لوازم مختلفی را می‌توانید در اکسسوری درب کابینت قرار دهید.

 

اکسسوری کشوها

کشوها یکی از بهترین بخش‌های کابینت آشپزخانه هستند. کشوها کار افراد را راحت می‌کنند؛ زیرا، گذاشتن و برداشتن وسایل از داخل آن‌ها کار آسانی‌ست. اما اگر بخواهید کاربرد یک کشو را به نهایت خودش برسانید، باید از اکسسوری کشو استفاده کنید. انواع اکسسوری‌ها برای کشو موجودند که با قرار دادن هر کدام از آن‌ها درون کشوها می‌توانید توام لوازم مورد نظر را با ترتیب دلخواه بچینید و دسترسی خود را چندین برابر آسان‌تر کنید.

یکی از معروف‌ترین اکسسوری‌ها برای کشو جای قاشق و چنگال است. درون آن‌ها انواع قاشق‌ها، چنگال‌ها، چاقو‌ها و … جای می‌گیرند و دسته بندی می‌شوند. خرید اکسسوری کابینت برای کشوها از خریدهای واجب و لازم برای آشپزخانه شماست.

پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران

 

اکسسوری‌های آویز

می‌شود گفت اکسسوری آویز را تقریبا در هر آشپزخانه ایرانی می‌توان دید. این نوع اکسسوری یکی از پرکاربردترین‌هاست. هم در فضا صرفه جویی می‌کند و هم کار شما را راحت می‌کند. آویزهای لیوان زیر آبچکان یا درون کابینت نصب می‌شوند و به شما کمک می‌کنند لیوان‌ها فضای کمتری اشغال کنند. همچنین، لیوان‌ها زیر آبچکان به خوبی خشک می‌شوند و کاملا در دسترس خواهند بود.

یک نوع آویز دیگر آویز ادویه جات است که به آشپزهای درون خانه کمک می‌کنند هنگام آشپزی سریع عمل کنند. به علاوه، ادویه‌ها در ظرف‌های بزرگ جاگیر نخواهند بود و محیط آشپزخانه شیک‌تر به نظر خواهد رسید.

آویز قاشق چنگال و آویز اسفنج‌های ظرف‌شویی برای سینک از اکسسوری‌های پرفروش هستند و هنگام ظرف شستن به کار می‌آیند.

 

سبد نظم دهنده

این سبدها درون طبقات کابینت جا می‌گیرند و برای شما جای بیشتری فراهم می‌کنند. اکسسوری سبد نظم دهنده برای انواع ظرف‌ها، از جمله بشقاب‌ها، کاسه‌ها و لیوان‌ها مناسب است. هنوز بسیاری از افراد تاثیر خرید اکسسوری کابینت برای درون طبقه‌ها را نمی‌دانند. اگر کابینت‌های شلوغی دارید یا اگر به اندازه ظرف‌ها و وسایل‌تان کابینت ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم این اکسسوری را تهیه کنید و از نتیجه لذت ببرید.

 

خرید اکسسوری کابینت
یک مدل سوپرمارکت کابینت زمینی

 

سبد سوپرمارکت

این اکسسوری یکی از هیجان ‌انگیزترین‌هاست. سبد سوپرمارکت یک جور کابینتی‌ست که به صورت ریلی یا کشویی باز می‌شود. با این اکسسوری لازم نیست شیشه‌ی حبوبات را از ته کابینت به سختی دربیاورید. تمام لوازم ریز و درشتی که می‌خواهید به دقت درون این اکسسوری بچینید و زمانی که سبد سوپرمارکت را باز می‌کنید با یک سوپرمارکت رو به رو می‌شوید که هرآنچه لازم دارید را به صورت منظم پیش روی شما قرار داده و شما به تمامی اقلام دسترسی کامل دارید.

معرفی انواع صفحه کابینت ضد آب

 

 اکسسوری‌های درب کابینت

با کمبود فضا مواجه‌اید؟ کابینت‌ها پر شده‌اند و دیگر جایی ندارید؟ بسیارخوب. از درب کابینت‌ها استفاده کنید. با اکسسوری‌های مخصوص می‌توانید درب کابینت را نیز به فضایی برای نگهداری وسایل و ظروف خود تبدیل کنید.

نگهدارنده‌ی درب قابلمه و ماهیتابه روی درب کابینت نصب می‌شود. تمام درها را درون این اکسسوری جای دهید و خودتان ببینید که چقدر فضای بیشتری برای خود قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها خواهید داشت.

اکسسوری‌های درب کابینت برای گذاشتن ادویه، حوله‌ی آشپزخانه، سطل زباله کوچک، و موارد دیگر وجود دارد و شما می‌توانید موارد مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنید.

 

خرید اکسسوری کابینت ایستاده
سوپرمارکت کابینت ایستاده در یک آشپزخانه کلاسیک

 

جمع بندی

خرید اکسسوری کابینت برای همه صاحب خانه‌ها و تمام آشپزخانه‌ها پرکاربرد است؛ اما اکسسوری‌ها فرشته نجات آشپزخانه‌های کوچک و شلوغ هستند. اکسسوری‌ها با انواع مختلفی که دارند به کمک شما می‌آیند و آشپزخانه را به محیطی منظم تبدیل می‌کنند. همچنین، میزان دسترسی را افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند صاحب خانه راحت‌تر و سریع‌تر کار کند. از رایج‌ترین انواع اکسسوری‌های کابینت آشپزخانه می‌توان به سبد نظم دهنده، سبد سوپرمارکت، اکسسوری کشوها، انواع آویز، و اکسسوری‌های درب کابینت اشاره کرد. هر کدام از این اکسسوری‌ها مدل‌های مختلف با کاربردهای متنوع دارند که در این مقاله برخی از آن‌ها را بررسی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *