جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره

هنگامی که افراد آشپزخانه رویایی و ایده آل خود را تصور می‌کنند، برای بسیاری این آشپزخانه ایده آل و رویایی شامل یک جزیره هم هست. تصویر یک کابینت جدا و مستقل از بقیه‌ی کابینت‌ها در مرکز آشپزخانه و تشکیل یک جزیره، آشپزخانه را جذاب و جادویی می‌کند. البته برای قرار دادن جزیره معمولا فضای زیادی در آشپزخانه نیاز است؛ با این حال، بسیاری از افراد، با وجود فضای کم، در آشپزخانه یک جزیره کوچک قرار می‌دهند. اگر شما هم مایل‌اید که به آشپزخانه خود یک جزیره اضافه کنید و به دنبال جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره می‌گردید، جای درستی آمده‌اید! در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که جزیره‌ای امروزی، زیبا، و کاربردی داشته باشید.

انواع مدل کابینت آشپزخانه دوطرفه ترند و پرطرفدار

جزیره‌ی چند طبقه!

طراحی جزیره آشپزخانه چند طبقه مزایای بسیاری را به همراه دارد. سطح پایین در ارتفاع پیشخوان آشپزخانه قرار دارد و به عنوان فضای آماده سازی مواد غذایی و آشپزی کاربرد دارد. سطح بلندتر “بار کانتر” محسوب می‌شود و زیبایی بصری جالبی را اضافه می‌کند. این طرح در یک آشپزخانه کوچک که در آن به یک جزیره آشپزخانه با کانتر شیک و فضایی برای نشستن نیاز دارید، کاملا مناسب است.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره
جدیدترین کابینت آشپزخانه همراه با جزیره

حتما لازم نیست ست کنید

بسیاری از سبک‌های جزیره آشپزخانه که می‌بینید به گونه‌ای هستند که جزیره آشپزخانه دقیقاً با کابینت‌ها مطابقت دارد، هم از لحاظ متریال، هم روکش و رنگ. در آشپزخانه جدید می‌توانید این قانون را کنار بگذارید. کابینت‌های شما که کاملا یک دست و یک رنگ هستند و ظاهری منسجم ایجاد می‌کنند، می‌توانند یک جزیره‌ی متفاوت داشته باشند. به عنوان مثال، کابینت‌ها را سبز، آبی، یا هر رنگ دیگری که دوست دارید انتخاب می‌کنید و جزیره‌ای کاملا سفید به آن‌ها اضافه می‌کنید.

درب‌های کشویی

کابینت زیر جزیره را با درب‌های کشویی طراحی کنید. این یک انتخاب منحصربه فرد است. اگر کابینت‌های شما دستگیره نداشته باشند، ظاهر آشپزخانه را مدرن‌تر جلوه می‌دهند. دستگیره‌های مخفی یا مگنتی برای این کار مناسب‌اند. فضایی برای نگهداری ظروف و وسایل زیر جزیره با درهای کشویی و دستگیره‌های توکارِ داخلی که ظاهری صاف و مسطح را به وجود می‌آورد، محیط آشپزخانه شما را خاص می‌کند.

سینک سفید

برای اینکه یک آشپزخانه‌ی شیک و روشن و دلباز با جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره را داشته باشید، در آشپزخانه سفیدتان با کانتری‌ای که از جنس گرانیت و رگه‌های خاکستری است، یک سینک ظرفشویی سفید را به جزیره‌ی آشپزخانه اضافه کنید. ابزراآلات خود را نیز از جنس استیل ضد زنگ انتخاب کنید. جزیره‌ای سفید با کانتر رگه دار و سینک سفید، نه استیل، باعث زیبایی آشپزخانه می‌شود و محیط را لوکس‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد.

جزیره، جایی برای دور هم نشستن

جزیره‌ای دو رنگ با صندلی‌های هماهنگ دور آن می‌تواند علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی هم باشد. می‌توانید با خانواده و نزدیکان خود دور هم جمع شوید، صحبت کنید، غذا بخورید، و از زمان با هم بودن لذت ببرید. برای اضافه کردن صندلی به جزیره حتما به سایز آشپزخانه دقت کنید. جزیره و صندلی‌هایش نباید جلوی رفت و آمد شما را بگیرد و مزاحم کار شما شود. اگر آشپزخانه‌ی بزرگی ندارید می‌توانید به جای اینکه دور تا دور یا در دو ردیف صندلی بچینید، فقط به یک سمت جزیره صندلی اضافه کنید. همخوانی رنگ صندلی‌ها با رنگ کابینت‌ها و جزیره بسیار مهم است.

جزیره‌ای کوچک به جای اپن

قرار دادن جزیره کوچک در آشپزخانه می‌تواند مثل یک اپن عمل کند. این کار فوق العاده‌ای برای جدا کردن آشپزخانه از فضای ناهارخوری است. این جزیره باید کمی باریک‌تر از حد معمول باشد. با قرار دادن جزیره در مرز آشپزخانه هم دو محیط را از هم جدا کرده‌اید و هم از آن به عنوان یک پیشخوان اضافه می‌توانید استفاده کنید. این جداسازی به مرتب نشان دادن آشپزخانه کمک می‌کند.

جزیره آشپزخانه خیلی بزرگ

در دنیای امروز همه چیز، از پیتزا گرفته تا نوشیدنی را با سایز بسیار بزرگ تولید می‌کنند. جزیره آشپزخانه هم از این قاعده مستثنی نیست. در آشپزخانه‌ی U شکل بزرگ که فضای زیادی دارد، یک جزیره‌ی بزرگ را در مرکز آشپزخانه قرار دهید و از کاربردهای فراوانش لذت ببرید. در یک سمت صندلی بگذارید. از سمت دیگر گاز رومیزی یا سینک ظرفشویی را قرار دهید.

درباره کابینت پولیشی بخوانید

تاثیر انحنا را دست کم نگیرید

کمی از دنیای مدرن به سمت کلاسیک می‌رویم و به سادگی جزیره یک انحنا اضافه می‌کنیم. این یکی از ویژگی‌های جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره است. انحنا در هر آشپزخانه‌ای یک ویژگی خاص و منحصر به فرد است، اما در آشپزخانه‌ای با کابینت‌های طرح چوب جذابیتش دو چندان می‌شود. می‌توانید از سمت صاف جزیره به عنوان پیشخوان و از سمت منحنی به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید. با یک لوستر زیبا درست بالای جزیره، به زرق و برق و جلوه‌ی جزیره بیافزایید.

 

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره
جدیدترین جزیره برای دور هم جمع شدن

جمع بندی

برای اینکه جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه جزیره را داشته باشید لازم نیست شق القمر کنید! می‌توانید یکی از روش‌هایی را که نام بردیم به کار بگیرید. ایجاد انحنا در گوشه‌ای از جزیره، چند طبقه کردن آن، ست نکردن جزیره با باقی کابینت‌ها، اضافه کردن صندلی‌های جذاب، و استفاده از درهای کشویی برای کابینت زیر جزیره جزو کارهایی‌ست که می‌توانید انجام دهید تا آشپزخانه‌ای خاص و به روز داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *