پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟

کابینت ممبران با ویژگی‌های فوق العاده‌ای که دارد پرطرفدار‌ترین و پرفروش‌ترین کابینت کلاسیک می‌باشد. یکی از این ویژگی‌ها ظاهر بسیار زیبا و جذاب آن است. این کابینت در طرح و رنگ متنوع است و سلیقه‌های متفاوت را پوشش می‌دهد. در این مقاله علاوه بر ویژگی‌ها و نکات مهم مربوط به این کابینت، درباره‌ی پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران شرح خواهیم داد.

 

کابینت ممبران و ویژگی‌های بی‌نظیر آن

همانطور که گفتیم، آشپزخانه ممبران به دلیل خصیصه‌ها و مزایایی که دارد، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند.

  • برای آشپزخانه کلاسیک دو متریال اصلی موجود است: چوب و ممبران. ممبران از لحاظ ظاهری به چوب طبیعی بسیار نزدیک است و برای سبک کلاسیک انتخابی عالی‌ست.
  • حکاکی روی ممبران با کیفیت بالایی حاصل می‌شود. ظرافت جزئیات حک شده روی کابینت ممبران بی‌نظیر است.
  • این کابینت روکش پی وی سی دارد و ضد آب است. این بدان معناست که کابینت شما در معرض آب و رطوبت بالا متورم و خراب نمی‌شود. در مقابل، نقطه ضعف کابینت چوبی آب و رطوبت است.
  • قیمت کابینت‌های کلاسیک به طور کلی بالاست، اما کابینت ممبران نسبتا قیمت مناسبی دارد.
  • میزان استحکام این نوع کابینت از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. کابینت آشپزخانه ممبران بادوام است و طول عمر بالایی دارد.
  • از لحاظ ظاهر و جذابیت این کابینت کلاسیک و گاهی نئوکلاسیک درجه یک است و کابینتی لوکس می‌باشد.

 

پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران
کابینت ممبران با رنگ خنثی روشن

 

اهمیت انتخاب رنگ کابینت

زمان گذاشتن برای انتخاب رنگ کاملا ارزش دارد. رنگ کابینت در دکوراسیون آشپزخانه، میزان نور و روشنایی، روحیه افراد خانه، و شیک شدن محیط موثر است. به علاوه، انتخاب رنگ در به چشم آمدن نقاطی که می‌خواهید کانون توجه باشند، تاثیر می‌گذارند. چرا که کابینت‌ها بیشتر محیط آشپزخانه را تشکیل می‌دهند و حتی بیشتر از رنگ دیوارها به چشم می‌آید.

زمانی که می‌خواهید رنگ انتخاب کنید، حتما به این نکات توجه کنید:

میزان نور آشپزخانه: آیا آشپزخانه شما از پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی برخوردار است؟ یا برعکس، نور طبیعی ندارد و تاریک و کم نور است؟ رنگ‌های روشن آشپزخانه را بزرگ و روشن نشان می‌دهند و اگر آشپزخانه‌ی کم نوری دارید حتما از این رنگ‌ها استفاده کنید.

دکوراسیون کل منزل: رنگ باقی وسایل خانه و سبک دکوراسیون آن بسیار مهم است. رنگ کابینت‌ها باید با کل خانه شما همخوانی داشته باشد. زیرا، آشپزخانه‌های امروزی معمولا به شکل کاملا باز طراحی می‌شوند و یا پیشخوان دارند. این باعث می‌شود کابینت‌ها در معرض دید باشند و اگر با خانه شما هماهنگ نباشند، زیبایی کل محیط تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

تفاوت کابینت نئوکلاسیک و ممبران

 

پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران

هنگام انتخاب رنگ بسیاری از افراد دوست دارند بدانند که چه رنگی برای این نوع کابینت از همه مناسب‌تر است و می‌پرسند پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران کدام رنگ است. اول از همه باید به این نکته اشاره کنم که انتخاب پرطرفدارترین یا پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران صرفا بهترین انتخاب شما نخواهد بود؛ زیرا، هر خانه و آشپزخانه‌ای ویژگی‌های خودش را دارد و اگر یک رنگ برای بسیاری از مشتریان رنگ مناسبی بوده، ممکن است برای کابینت شما اصلا رنگ خوبی نباشد و آشپزخانه شما را زشت کند.

با این حال بسیاری از رنگ‌ها بیشتر از رنگ‌های دیگر با محیط ترکیب می‌شوند و برای آشپزخانه‌ای با سبک طراحی کلاسیک مناسب‌ترند.

پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران کلاسیک
رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ برای کابینت ممبران است.

 

رنگ‌های خنثی بهترین و خوش ترکیب‌ترین رنگ‌ها هستند. رنگ‌هایی مانند سفید، شیری، طوسی و خاکستری، دودی، رنگ‌های طیف کرم، شنی، و مشکی جزو رنگ‌های خنثی به شمار می‌روند. با انتخاب هر کدام از این‌ها از نگرانی ست کردن لوازم خود راحت می‌شوید. رنگ‌های روشن‌تر این گروه را برای تمام آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ می‌توان در نظر گرفت؛ در حالی که رنگ‌های تیره‌تر تنها برای آشپزخانه‌هایی با فضای زیاد کاربرد دارند. این رنگ‌ها را بهتر است با رنگ‌های سرحال‌تر ترکیب کنید تا محیط یکنواخت نشود. به عنوان مثال، چند جزئ تزئینی کوچک که رنگ سرزنده‌ای دارد به محیط اضافه کنید.

البته از بین این رنگ‌ها پرفروش‌ترین رنگ کابینت ممبران رنگ سفید است. رنگ سفید سلیقه‌ی اکثر مشتریان کابینت می‌باشد و به دلیل مزایای زیادی که دارد به یکی از پرفروش‌ترین‌ها تبدیل شده است. رنگ سفید نور را به خوبی بازتاب می‌دهد و محیط را روشن و دلباز می‌کند، آشپزخانه را تمیز نشان می‌دهد، و با هر رنگی ست می‌شود.

انواع رنگ چوب نیز گزینه‌ی بی‌نظیر دیگری است که پیش روی شماست. قهوه‌ای تیره، کرم، گردویی، نخودی، نسکافه‌ای، و فندقی از جمله رنگ‌های پرکاربرد برای کابینت آشپزخانه ممبران هستند. با انتخاب این رنگ‌ها برای کابنیت طرح چوب خود آشپزخانه‌ای گرم و صمیمی و بااصالت خواهید داشت. سعی کنید رنگ چوبی که انتخاب می‌کنید با رنگ سایر لوازم چوبی منزل‌تان هارمونی و هماهنگی داشته باشد.

 

تاج کابینت ممبران و هر آنچه باید بدانید

جمع بندی

کابینت ممبران با ویژگی‌های مثبتی که دارد، از جمله ظاهر زیبا، استحکام بالا، و ضد آب بودن، تبدیل به بهترین کابینت سبک کلاسیک شده است. انتخاب یک رنگ مناسب و شیک برای این کابینت فوق العاده و لوکس مسئله مهمی‌ست. از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای کابینت ممبران می‌توان به رنگ سفید و انواع رنگ چوب اشاره کرد. هنگام انتخاب رنگ به رنگ و دکوراسیون خانه و آشپزخانه و میزان نور محیط بسیار دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *